به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

چگونه لباس بپوشیم که قد بلند به نظر برسیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

افراد ممکن است به دلایل مختلفی تمایل داشته باشند که قد بلند به نظر برسند. در برخی فرهنگ ها، قد با قدرت، موفقیت و جذابیت همراه است. افراد قد بلندتر همچنین افراد قد بلند ممکن است فیزیک بدنی متعادل و متناسب تری داشته باشند که اغلب از نظر زیبایی شناسی جذاب تر به نظر می رسند. در برخی از فرهنگ ها، قد بلند بودن یک ویژگی مطلوب تلقی می شود که این شرایط می تواند با تبلیغات رسانه ها تقویت شود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید قد معیاری برای ارزش یک فرد نیست و هر فردی ویژگی ها و نقاط قوت منحصر به فردی دارد که هر شخص را منحصر به فرد می کند.

کفش مناسب افراد قد کوتاه

انتخاب کفش مردانه و زنانه مناسب می تواند به افراد کوتاه قد کمک کند تا احساس اعتماد به نفس داشته باشند و قد بلندتر به نظر برسند. در اینجا چند نکته در مورد کفش مناسب برای افراد کوتاه قد آورده شده است:

  • کفش با تم رنگی نود (رنگ متناسب با پوست بدن)
  • کفش های نوک تیز
  • کفش ساق کوتاه
  • کفش زنانه پاشنه بلند
  • کفش لژدار
  • نیم بوت

قد بلند

لباس های مناسب افراد قد کوتاه

راه های زیادی برای لباس پوشیدن افراد کوتاه قد وجود دارد که می توانند از آن طریق به بهترین شکل ظاهر شوند. در اینجا چند نکته در مورد لباس هایی که برای افراد کوتاه قد مناسب است آورده شده است:

  • شلوار و دامن با کمر بلند
  • لباس هایی با راه راه عمودی
  • لباس متناسب با فرم بدن
  • لباس های تک رنگ

چطور قد بلند دیده شویم؟

در اینجا چند نکته در مورد نحوه لباس پوشیدن برای قد بلند به نظر رسیدن آورده شده است:

از راه راه های عمودی استفاده کنید

لباس ها با راه راه های عمودی می توانند شما را قد بلندتر نشان دهند زیرا چشم را به سمت بالا و پایین می کشند. به دنبال تاپ، شلوار یا لباس های راه راه باشید که به جای افقی، به صورت راه راه عمودی طراحی شده اند.

لباس های تک رنگ انتخاب کنید

پوشیدن یک رنگ از سر تا پا می تواند خطی بدون وقفه ایجاد کند که می تواند اندام شما را بلندتر کند. این بدان معنا نیست که شما باید فقط رنگ مشکی بپوشید، اما سعی کنید برای کل لباس خود از یک رنگ مشابه استفاده کنید. این همچنین می تواند ترکیب و تطبیق عناصر مختلف در کمد لباس شما آسان تر کند.

کفش‌های پاشنه بلند بپوشید

کفش‌ زنانه پاشنه بلند راهی واضح برای اضافه کردن چند سانت به قد شما هستند، اما همیشه کاربردی یا راحت نیستند. اگر طرفدار کفش های پاشنه بلند نیستید، سعی کنید کفش هایی با پنجه نوک تیز یا پاشنه لژدار بپوشید. این سبک ها می توانند جلوه ای مشابه را بدون ناراحتی پاشنه بلند ایجاد کنند.

سراغ شلوارها یا دامن هایی با کمر بلند بروید

کمر بلند می تواند باعث شود پاها بلندتر به نظر برسند و در نتیجه شما را بلندتر نشان دهند. به دنبال شلوار یا دامنی باشید که روی خط طبیعی کمر یا بالاتر از آن قرار بگیرد. این نوع لباس ها به بلند به نظر رسیدن بصری پاها و بلندتر نشان دادن شما کمک می کند.

قد بلند

از پوشیدن لباس های گشاد اجتناب کنید

لباس های گشاد می توانند شما را کوتاه تر و پهن تر نشان دهند. این بدان معنا نیست که باید لباس های تنگ بپوشید، بلکه سعی کنید لباسی را پیدا کنید که به خوبی با اندام شما تناسب داشته باشند و فرم بدن شما را نشان دهند.

مدل موی مناسب انتخاب کنید

مدل موی شما نیز می تواند بر قد شما تأثیر بگذارد. یک مدل مو با لایه‌هایی که زیر چانه شما می‌افتد می‌تواند گردن شما را کشیده و شما را بلندتر نشان دهد. برای قد بلندتر به نظر رسیدن، می توانید مدل دم اسبی بلند را امتحان کنید.

قد بلند

اکسسوری مناسب انتخاب کنید

پوشیدن اکسسوری های بزرگ می تواند شما را کوتاه تر نشان دهد. در عوض، اکسسوری هایی انتخاب کنید که متناسب با سایز بدن شما باشد. به عنوان مثال، اگر فرم بدن کوچکی دارید، گوشواره، گردنبند و دستبند کوچکتر را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، در حالی که این نکات می توانند مفید باشند، مهم است که شکل و اندازه بدن طبیعی خود را در دوست داشته باشید. اعتماد به نفس مهم ترین اکسسوری است، پس چیزی بپوشید که به شما احساس خوب و راحتی می دهد.