به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

چگونه کیف زنانه را با کفش ست کنیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

بسیاری از بانوان برای استایل خود اهمیت زیادی قائل هستند و دوست دارند که همیشه بی‌نقص و بی‌نظیر به نظر برسند. ست کردن یکی از مهم‌ترین اصول شیک پوشی در صنعت مد و فشن است که همه آقایان و خانم‌ها به آن اهمیت می دهند. لباس‌هایی که می‌پوشید باید تناسب درستی باهم داشته باشند و به هیچ عنوان در تضاد قرار نگیرند. به این ترتیب است که شما در میان نزدیکان خود شیک پوش و خاص به نظر خواهید رسید. ست کردن کیف و کفش زنانه از مهم‌ ترین نکاتی است که در سبک پوشش باید به آن توجه شود. ما در این مقاله قصد داریم به روش‌های صحیح ست کیف و کفش زنانه بپردازیم پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

جنس در ست کردن کیف و کفش

همانطور که گفته شد ست بودن رنگ برای کیف و کفش زنانه اهمیت بیشتری از جنس دارد. اما بانوانی که حساسیت بیشتری در این مورد دارند و یا علاقمند به ایجاد ست بین کیف و کفش هم جنس هستند، انتخاب های مختلفی پیش رو خواهند داشت. چرم یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت اکسسوری‌هایی مثل کیف زنانه و مردانه است و نمی‌توان از جذابیت محصولات آن چشم ‌پوشید. در مورد کیف و کفش زنانه نیز انتخاب جنس چرم منحصر به فرد و خاص خواهد بود. محصولات چرمی علاوه بر زیبایی که دارند، ماندگاری بالایی داشته و در صورت استفاده درست و رعایت نکات مهم به هیچ عنوان تغییر ماهیت نمی‌دهند. براقیت و درخششی که در چرم وجود دارد آن را مناسب برای موقعیت‌های مهم و رسمی می‌کند. ست کردن کیف و کفش زنانه چرم از شیک‌ ترین استایل‌ها در بین بانوان است که هیچگاه از مد نمی‌افتد.

ست کیف و کفش زنانه

برای ست کردن کیف و کفش زنانه گزینه‌های متعددی وجود دارد. یکی از کلاسیک‌ترین طرح‌ها، کیف و کفش زنانه جین است. جین در همه دوره‌ها محبوب بوده و همیشه افرادی به دنبال پوشاک و اکسسوری جین هستند. کیف زنانه جین به همراه کتانی آن بهترین انتخاب برای بانوان اسپرت پسند است.

کیف و کفش زنانه مخمل نیز انتخاب خوبی برای مهمانی‌ها و مجالس بوده و ظاهر شیکی دارد. البته ست‌های جذاب تری هم در ست کیف و کفش زنانه مجلسی وجود دارد که متریال مختلفی برای آن‌ها به کار می‌رود. برای خرید ست کیف و کفش زنانه مجلسی رنگ‌هایی را انتخاب کنید که امکان ست شدن بیشتری با سایر رنگ‌ها داشته باشند.

رنگ در ست کردن کیف و کفش

در ست کردن کیف و کفش زنانه به دنبال نقطه مشترکی بین این دو اکسسوری باشید. الزاما نباید کیف و کفش از یک جنس باشند بلکه رنگ آن‌ها اهمیت بیشتری در ست کردن دارد. اگر کفش کتانی شما مشکی است بی‌درنگ آن را با کیف مشکی ست کنید. حتی می‌توانید ترکیب‌های زیباتری را برای ست کردن به کار ببرید. برای مثال اگر مانتویی به رنگ سبز پوشیده‌اید کیف مشکی و سبز به همراه کفش مشکی استایل بی‌نظیری را ایجاد خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از رنگ‌ها مانند سفید و مشکی، قابلیت ست شدن با چندین رنگ مختلف را دارند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است حداقل یک ست از کیف و کفش مشکی، سفید یا کرم را در کمدتان داشته باشید تا برای هر رنگی قابل استفاده باشند.

ست کیف و کفش زنانه

توجه به موقعیت در ست کردن کیف و کفش

یکی از نکاتی که در ست کردن کیف و کفش زنانه باید به آن توجه کنید، موقعیتی است که در آن قرار خواهید گرفت. برای مثال کیف و کفش جین مناسب موقعیت‌های رسمی نبوده و عمدتا کاربرد روزمره دارند. کیف و کفش چرم در بسیاری از محیط‌های رسمی و غیر رسمی قابل استفاده است اما عمدتا جنبه رسمی داشته و در این موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مجالس و مهمانی‌های شبانه کیف و کفش مجلسی استفاده کنید. این نوع از ست‌های کیف و کفش زنانه ظاهر متفاوتی به انواع معمولی و غیر مجلسی داشته و کاملا متناسب با جشن و مهمانی طراحی شده‌اند. بنابراین به مکان درست استفاده از آن‌ها توجه داشته باشید.

اندازه کیف برای ست کردن کفش

کیف زنانه در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود و معمولا بر حسب نیاز و میزان لوازم قابل حمل خریداری می‌شود. اما برخی از موقعیت‌ها خاص بوده و نمی‌توان از هر سایز کیف استفاده کرد. برای مثال در مهمانی و مجالس شبانه نمی‌توانید از کیف‌های دوشی سایز بزرگ استفاده کنید. بلکه بهترین انتخاب کیف زنانه دستی با سایز کوچک است.