به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

کدام کفش مردانه را با کدام شلوار بپوشیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

مردان شیک پوش همیشه به دنبال ایجاد تناسب بی‌نقص برای لباس‌هایشان هستند. اما همیشه نباید تمرکز را بر ست کردن پیراهن و شلوار گذاشت بلکه همخوانی شلوار و کفش نیز اهمیت زیادی در استایل دارد. بنابراین لازم است آقایان با اصول ست کردن کفش مردانه با شلوار به خوبی آشنا شوند و در موقعیت‌های مختلف بهترین و زیباترین استایل را داشته باشند. تنوع زیادی در انواع کفش و شلوار مردانه وجود دارد بنابراین دست شما برای ایجاد استایل های متنوع باز خواهد بود. ما در این مقاله سعی داریم با ذکر چند نکته مهم روش‌های ست کردن را آموزش دهیم. تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

ست کردن شلوار جین و کفش

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین شلوارها در میان آقایان و بانوان است. جین انتخاب خوبی برای استایل روزانه است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود جین را با کفش ترینر ست کنید. ترینر جز کفش‌ها راحت و روزمره است و ترکیب آن با تی شرت و کت تک استایل زیبایی را ایجاد خواهد کرد. کفش دربی با جین مورد پسند بسیاری از مردان جوان است. بنابراین به این ست جذاب به عنوان یک گزینه راحت و روزمره نگاه کنید.

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان پوشیدن بوت‌های شیک و زیباست. اگر همچنان طرفدار پوشیدن شلوار جین هستید، خبر خوب این است که ست بوت و شلوار جین بی‌نظیر خواهد بود. این ترکیب خاص برای موقعیت‌های نیمه رسمی و مهمانی‌های دوستانه توصیه می‌شود.

کفش چرم مردانه لوفر را با جین بپوشید. شلوارهای اسکینی و کفش لوفر ترکیب خوبی برای آقایان لاغر اندام خواهند بود. اضافه کردن کت تک به این استایل آن را مناسب محافل رسمی می‌کند.

ست کفش مردانه و شلوار

ست کردن کفش با شلوار پارچه ای

ست کردن کفش مردانه با شلوار پارچه‌ای سوال بسیاری از آقایان است. چرا که شلوار پارچه‌ای جز لباس‌های رسمی و راحت بوده که آقایان زیادی تمایل به پوشیدن این نوع شلوار دارند. شلوار پارچه‌ای ظاهری کلاسیک دارد و ابهت و صلابت مردانه را بیش از هر لباس دیگری به رخ می‌کشد. کفش چرم مردانه بهترین انتخاب برای شلوارهای پارچه‌ای است. اگر یک دست کت و شلوار مردانه شیک دارید حتما آن را با کفش رسمی بپوشید تا جذابیت استایل‌تان تکمیل شود. برای حضور در جشن‌ها و مراسمات مختلف، بهتر است شلوار پارچه‌ای با کفش چرم مردانه مجلسی پوشیده شود. به طور کلی کیف و کفش چرم در بسیاری از استایل‌ها بی‌نظیر بوده و سبب خاص‌تر شدن سبک پوشش افراد می‌شوند.

مردان جوان که علاقمند به پوشیدن شلوار پارچه‌ای هستند برای ایجاد ست جذاب، کفش چرم مردانه کالج یا لوفر را انتخاب کنند. این ست به خصوص اگر به همراه پیراهن مردانه پوشیده شود، استقلال و جذبه مردانه را بیش از پیش جلوه می‌دهد.

کفش چرم مردانه مدل آکسفورد را با کت و شلوار رسمی مدرن ست کنید. این مدل کفش چرم برخلاف سادگی ظاهری که دارد، بسیار جذاب بوده و تیپ‌تان را خاص و منحصر به فرد جلوه می‌دهد.

ست کفش مردانه و شلوار

ست کردن کفش با شلوار کتان

شلوار کتان در استایل‌های مختلفی استفاده می‌شود. بهترین کفش برای ست کردن با شلوار کتان، کفش‌های اسپرت هستند. کفش کتانی به رنگ سفید و مشکی قابلیت ست شدن با رنگ‌های زیادی را دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود این مدل از کفش‌ها را به یکی از رنگ‌های گفته شده تهیه کنید. شلوارهای کتان راسته را با کفش کالج در موقعیت‌های رسمی بپوشید.

توجه به رنگ‌های کت و شلوار و کفش

کت و شلوار مشکی رنگ انتخاب اول بسیاری از آقایان است. باید بگوییم بهترین و تنها انتخاب برای رنگ کفش متناسب با کت و شلوار مشکی، کفش چرم مردانه مشکی است.

برای کت و شلوارهای قهوه‌ای رنگ، ست کیف و کفش چرم، به رنگ قهوه‌ای و زرشکی را توصیه می‌کنیم. کت و شلوارهایی که طوسی، رنگ خنثی داشته و به همین دلیل تنوع در انتخاب رنگ کفش به وجود می‌آید. کفش چرم مردانه مشکی، زرشکی و قهوه‌ای مناسب خواهد بود.

کت و شلوارهای سرمه‌ای عمدتا مورد علاقه کارمندان بوده و انتخاب خوبی برای موقعیت‌های رسمی است. کفش‌هایی که رنگ مشکی، قهوه‌ای، زرشکی و عسلی دارند قابل ست شدن با کت و شلوارهای مشکی هستند.

ست کفش مردانه و شلوار

ما در این مقاله سعی داشتیم تا نکاتی را پیرامون ست کردن کفش مردانه با شلوار بیان کنیم. مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا از روش‌های درست انتخاب کفش برای شلوار آگاه شوید.