کدام کفش زنانه را با کدام شلوار بپوشیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

شلوارها به شما این امکان را می دهند که استایل های بی شماری را با آن ها ایجاد کنید. به سادگی با تعویض لباس رویی یا تعویض کفش، می توان همان شلوار را در محل کار، مدرسه و حتی در یک مهمانی پوشید. به همین دلیل است که هر دختری عاشق پوشیدن شلوار است. با این حال، شما نمی توانید شلوار خود را با هر کفشی ست کنید. به عنوان مثال، شلوارهای گشاد با کفش های نوک تیز خوب به نظر نمی رسند.

بنابراین در این مقاله با تمرکز بر نوع کفش، برخی از بهترین استایل هایی که میتوان با شلوار ایجاد کرد را با شما به اشتراک می گذاریم.

ست کردن کفش زنانه با شلوار

هیچ وقت هیچ درست یا غلطی در مورد مد وجود ندارد. تا زمانی که احساس راحتی می کنید شما می توانید هر چیزی را که دوست دارید بپوشید. اما چه کسی نکته های زیبایی شناسی دنیای مد را دوست ندارد؟ پس بیایید با چند توصیه اساسی شروع کنیم:

  • اگر شلوار کوتاه می‌پوشید، کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌های ساق بلند مانند چکمه‌ها را انتخاب کنید.
  • هنگام پوشیدن شلوارهای الهام گرفته از لباس مردانه مانند شلوارهای باری، به سراغ کفش های زنانه بروید. و بالعکس، به این معنی که اگر کفش های الهام گرفته از کفش های مردانه مانند آکسفورد می پوشید، لباس زنانه تری باید انتخاب کنید.
  • با شلوارهای تنگ، کفش های خوش پوشی مانند صندل های بند دار را انتخاب کنید.
  • ست کفش و شلوار زنانه

در اینجا زیباترین استایل هایی که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه کفشی را با چه شلواری بپوشید، آورده شده است.

1. شلوارهای سفید

رنگ سفید اخیراً آنقدر محبوب شده است که غیرممکن است شلوار سفید نداشته باشید. بهترین ویژگی این شلوار سازگاری آنهاست زیرا ست کردن آنها با کفش ها و تاپ های مختلف بسیار ساده است. به خصوص اگر در مسافرت هستید، همراه داشتن شلوار سفید شما را نجات می دهد، زیرا می توانید بدون حمل لباس های مختلف در چمدان خود، ظاهر متفاوتی با آن ایجاد کنید. به هر حال، وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، به شدت توصیه می‌کنیم این شلوار را با یک جفت مولد قهوه‌ای ست کنید.

2. شلوارهای خاکی

هر دختری در کمد خود به یک شلوار خاکی نیاز دارد. در حالی که اکثر ما ترجیح می‌دهیم آن‌ها را با کفش‌های رنگ خنثی بپوشیم، ست کردن آن‌ها با کفش‌ چرم طرح پلنگی میتواند انتخاب بهتری باشد.

3. شلوارهای رنگ روشن

اگر اگر شلوارهایی با رنگ قوی مانند زرد می پوشید، کفش‌های شما باید مینیمالیستی باشند. به عنوان مثال می‌توانید با این شلوار کفش‌های پاشنه‌دار ساده سفید بپوشید یا اگر تمایلی به پوشیدن کفش‌های پاشنه دار ندارید، برای ست کردن با چنین شلوارهایی می‌توانید کفش‌های تخت بدون پاشنه یا حتی چند صندل مینیمالیستی انتخاب کنید.

4. شلوارهای گشاد

کفش‌های تخت با شلوارهای گشاد بهتر به نظر می‌رسند، زیرا به طور طبیعی پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهند بنابراین واقعاً به کفش پاشنه‌دار نیاز ندارید (مگر اینکه خودتان بخواهید، زیرا هیچ قانونی در مورد مد وجود ندارد). اگر به دنبال ظاهری غیر رسمی‌ هستید، می‌توانید صندل‌های راحت را انتخاب کنید و اگر به دنبال ظاهری نیمه رسمی یا رسمی‌تر هستید، کفش‌های لوفر یا مولد را انتخاب کنید.

ست کفش و شلوار زنانه

5. شلوارهای راه راه برای کار

کت و شلوارهای زنانه برای محل کار طراحی شده است. شلوارهای راه راه به کت و شلوارهای روزمره شما، ظاهری رسمی تر می بخشد. از آنجایی که این شلوارها تا مچ پا هستند، بهترین انتخاب یک کفش زنانه چرم پاشنه بلند خواهد بود. ظاهری شیک و حرفه ای که می تواند هم برای دختران دانشگاهی و هم برای خانم های شاغل مفید باشد.

ست کفش و شلوار زنانه

6. شلوارهای چرم تنگ

شلوارهای چرم تنگ برای قرار ملاقات یا مهمانی شام مناسب است. شلوار چرمی را با تاپ و یا بلیزر پولک دار بپوشید. ما توصیه می کنیم برای این نوع شلوارها از کفش های لوفر نوک تیز استفاده کنید.

7. شلوارهای کوتاه

هنگام پوشیدن شلوار کوتاه، به سراغ کفش های پاشنه دار بروید. با تنوع بسیار زیاد شلوارهای موجود در این روزها، تقریباً می توانید انواع شلوارهای کوتاه رسمی و غیررسمی را پیدا کنید. شلوارهای کوتاه معمولاً پاهای شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند، بنابراین همیشه ایده خوبی است که آنها را با کفش‌های پاشنه بلند ست کنید.

8. شلوارهای کبریتی برای زمستان

با این نوع شلوارها دو نوع کفش را توصیه می کنیم. کفش های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای ترکیب با شلوارهای کبریتی هستند. اما اگر تمایلی به کفش پاشنه بلند ندارید یا فصل مناسبی برای آن‌ها نیست، انتخاب بعدی شما میتواند نیم بوت های چرمی باشد.

ست کفش و شلوار زنانه

سخن پایانی

با تعویض شلوار، کیف و کفش چرم و اکسسوری‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید استایل های متفاوتی را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که پیشنهادات ارائه شده فقط نظر ما در مورد انتخاب بهترین کفش با انواع مختلف شلوار است. بنابراین از امتحان کردن ترکیب های مختلف با هر کفش دیگری که فکر می‌کنید زیباست، نترسید.