به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

راهنمای خرید کفش

در مجله چرم / مد و پوشاک

راهنمای خرید کفش | قدمی مطمئن به دنیای جذاب کفش ها


آیا میدانستید که انتخاب نادرست کفش می‌تواند به طور مستقیم بر سلامت پاهای شما تأثیر گذار باشد؟ پاهای ما به نوعی "قلب دوم" محسوب می‌شوند ولی متاسفانه این حقیقت از بسیاری از ما پنهان مانده است. در این صفحه، یک سفر جذاب به دنیای خرید کفش ها خواهیم داشت. ما به شما نشان می‌دهیم چگونه با انتخاب صحیح کفش، به بهبود و راحتی پای خود بپردازید و در عین حال بهترین کفش را برای خود انتخاب کنید و از خرید آنلاین لذت ببرید. در ادامه، با شما به نکات مهم و جذاب در مورد خرید کفش خواهیم پرداخت ( نکاتی مثل کیفیت، طراحی و سبک، اندازه مناسب، برند و ...)
بیایید با هم در این راهنمای خرید کفش ، یک گام مطمئن برداریم

اکثر مردم به پا اهمیت نمی‌دهند و آن را نادیده می‌گیرند. با بالا رفتن سن، خشکی در پا ایجاد می‌شود که باعث پیری و تغییر رنگ در ناخن می شود. انتخاب مناسب کفش اولین راه نگهداری و توجه به پاهای ماست. در مقاله راهنمای خرید کفش سعی بر این داریم تا همگام با هم تا انتهای این مقاله متوجه شویم که چطور در راه خرید کفش استاندارد، گام برداریم. همچنین این مقاله اطلاعات کاربردی ساده ای را در مورد ویژگی هایی که باید در کفش خود برای کمک به درمان مشکلات پای خود جستجو کنید، ارائه داده و آموزش خرید اینترنتی کفش را در اختیار شما قرار می دهد

راهنمای خرید کفش ، قدمی مطمئن به دنیای جذاب کفش ها

:در این قسمت به نکاتی که هنگام خرید کفش باید در نظر بگیریم اشاره می کنیم

کفش باید طول ، عرض و عمق مناسب برای پای شما داشته باشد

بین بلندترین انگشت پا و نوک کفش باید حدود 10 میلی متر فاصله باشد

قوس جلوی کفش باید برای انگشتان مربع یا گرد شکل مناسب باشد و منجر به له شدن انگشتان پای شما نشود

یک مقدار پاشنه برای کفش لازم است، این مقدار  نباید از 30 میلیمتر بیشتر بوده و از 10 میلی متر کمتر باشد

یک بند و یا یک چسب مناسب برای نگه داشتن پا، البته بدون اینکه به پا ساییده شود

رویه بدون درز و در قسمت پاشنه کاملا دارای ساپورت باشد

زیره بالشتی با قابلیت جذب ضربه

کفی هایی که قابلیت خارج کردن از کفش را دارا باشند مخصوصا اگر حالت اورتوپدیک دارند

قدک پاشنه باید محکم بوده و از آن پشتیبانی کند، بطوریکه زمانی که کفش را از پا خارج می کنیم نتوانیم به راحتی پاشنه کفش را تا کنیم

شکل طبیعی کفش نباید توسط پا از بین برود، این ممکن است نشان دهنده فشار بیش از حد روی مفاصل انگشتان باشد

کفشی که اندازه دهانه مناسب دارد و زبانه یا برگه کفش به سمت انگشتان پا به راحتی تا می شود، برای راحت پوشیدن و خارج کردن کفش از پا مناسب است

این موارد نکات مهم قبل از خرید کفش هستند که باید همیشه آنها را مد نظر قرار داد.

این موارد نکات مهم قبل از خرید کفش هستند که باید همیشه آنها را مد نظر قرار داد.
یک راهنمای خریدکفش، زمان خرید کردن کفش است؛ اندازه پای شما می تواند در طول روز متفاوت باشد. سعی کنید در ابتدای روز خرید نکنید و زمان آن را به بعد از ظهر موکول کنید، اگر پاهای شما متورم می شوند، در آن زمان در بزرگ ترین حالت خود خواهند بود.
نکته دیگر اینکه اندازه پاهای انسان دقیقا برابر هم نیست و شما باید کفشی را انتخاب کنید که اندازه پای بزرگتر شماست ( پای چپ من بزرگتر از پای راستمه، اندازه پای چپم کفش می خرم)
کفش ها هنگام خرید باید راحت باشند، با این حال همیشه زمانی که کفش را تازه خریداری کرده ایم در هنگام پوشیدن باید به آرامی آن به پا کرد تا احتمال ناراحتی ها و یا اینکه کفش پا را بزند کاهش یابد. به یاد داشته باشید که گران ترین کفش لزوما بهترین کفش نیست،  بهترین کفش، کفشی است که به خوبی زیر پای شما بنشیند و راحت باشد. یک راه آسان برای بررسی اینکه آیا عرض و طول کفش مناسب است یا نه این است که کفی را از کفش خارج کرده و پای خود را روی کفی قرار دهید. برای تناسب خوب، کفی باید به پهنای پای شما باشد و از نظر طول باید بین بلندترین انگشت پا تا انتهای کفی باشد.  
این مقاله فقط راهنمای خرید کفش به صورت فیزیکی نیست بلکه آموزش کامل خرید ایننترنتی کفش را نیز ارائه می دهد

راهنمای خرید کفش ، قدمی مطمئن به دنیای جذاب کفش ها

ذیلا راهنمای خرید اینترنتی کفش، ارائه می گردد

خرید آنلاین به بهترین و راحت ترین شکل خرید تبدیل شده است. این امکان دسترسی به قطعات منحصر به فرد و مارک های غیر معمول را از خانه شما ایجاد کرده است. آیا تا به حال توجه کرده اید که به نظر می رسد سایز کفش شما با بقیه یکسان نیست؟  به این دلیل که اندازه کفش یک علم بسیار نا درست است. این می تواند با توجه به نام تجاری، استایل و حتی آخرین قالب  مورد استفاده در ساخت آنها متفاوت باشد. بنا بر این چگونه می توانیم از راهنمای خرید کفش اینترنتی جهت انتخاب سایز مناسب استفاده کرد؟
یکی از عوامل مهم در خرید آنلاین کفش، دانستن نحوه انتخاب سایز صحیح کفش است، به خصوص که برندهای مختلف در نقاط مختلف جهان از سیستم های اندازه گیری جداگانه استفاده می کنند. هیچ استاندارد جهانی برای اندازه کفش وجود ندارد و اندازه و تناسب آن از تولید کننده ای به تولید کننده دیگر و برندی به برند دیگر متفاوت است.
اکثر خرده‌فروش‌های آنلاین، سیاست‌های تبادل انعطاف‌پذیری را با کاربران ارائه می‌دهند، اما اینکه بتوانید اندازه را از همان اولین بار به درستی دریافت کنید، ناراحتی ناشی از بازگشت کالا را از بین می‌برد – و به‌ویژه از انتظار بی‌صبرانه برای رسیدن دوباره محصولتان. ! بنابراین نحوه انتخاب سایز کفش و نحوه بررسی سایز کفش به صورت آنلاین ترفندی است که در اینجا وجود دارد.  این به شما در نحوه خرید اینترنتی کفش کمک می کند. توصیه شده ترین راه برای به دست آوردن تناسب صحیح این است که اندازه پای خود را در نظر بگیرید و از نمودار سایز یا راهنمای خاص برند برای تعیین بهترین اندازه برای خود استفاده کنید. بیشتر راهنمای خرید کفش اینترنتی،  نکات سریعی در مورد نحوه انتخاب سایز کفش با توجه به نمودار خودشان ارائه می دهند، و برای راهنمایی بیشتر، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که قبل از اندازه گیری پا باید در نظر بگیرید:

1- در صورت وجود از نمودار اندازه برند خود استفاده کنید
پای خود را اندازه بگیرید و از نمودار سایز برند برای تعیین سایز صحیح کفش استفاده کنید (حتماً دستورالعمل های نحوه بررسی سایز کفش را دنبال کنید)

2- به شکل کفش نگاه کنید
توجه به جزئیات مدل کفش و باریک یا پهن بودن آن بسیار مهم است

3- توضیحات  در مورد محصول را بخوانید
توضیحات محصول اغلب شامل یادداشت های اطلاعاتی در مورد تناسب کفش است. این واقعاً به نحوه بررسی سایز کفش کمک می‌کند

4- به فصلی بودن فکر کنید
فصلی را در نظر بگیرید که کفش می پوشید. در طول ماه‌های تابستان، پاها معمولاً متورم می‌شوند و به اندازه بزرگتر ازمعمول نیاز دارند، در حالی که ممکن است در ماه‌های سردتر زمستان، جوراب‌های ضخیم را با کفش‌های خود بپوشید. این نکته نیز بر انتخاب سایز کفش تأثیر می گذارد.
اندازه گیری پاها برای تعیین بهترین سایز کفش کاری سخت و پیچیده برای کاربری که به دنبال آموزش کامل خرید اینترنتی است، نیست.  فقط چند دقیقه زمان می برد و راهنمای خرید کفش به صورت اینترنتی است.
بهتر است هر دو پای چپ و راست خود را اندازه بگیرید زیرا بیشتر اوقات همانگونه که در ابتدای مقاله راهنمای خرید کفش اشاره شد، یک پا کمی بزرگتر از دیگری است. اگر اینطور است، هنگام انتخاب سایز کفش، همیشه از اندازه پای بزرگتر استفاده کنید

مراحل زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید هنگام خرید اینترنتی کفش، پای خود را با بیشترین دقت اندازه گیری می کنید

1- راهنمای سایز هر برند را در مقیاس 100٪ چاپ کنید . برای بررسی اینکه آیا اندازه درست است، اندازه‌های مقیاس ،  باید با سانتی‌متر خط‌کش یا نوار اندازه‌گیری شما مطابقت داشته باشد

2- در خط پاشنه تا بزنید یا برش دهید. هنوز هم باید بتوانید خط پاشنه را ببینید

3- کاغذ را با خط پاشنه روی دیوار قرار دهید، می توانید به صورت اختیاری کاغذ را روی زمین بچسبانید تا تکان نخورد

4- پای خود را با خط اندازه اندازه بگیرید.معمولا اعداد مربوط به اندازه ها روی برگه چاپ شده موجود هستند

چند نکته دیگر برای راهنمای خرید کفش به صورت اینترنتی

برای دانستن نحوه انتخاب سایز کفش، مطمئن شوید که دقیقا سایز نوک انگشتان پا را انتخاب نکنید که درست در لبه خط راهنما قرار دارد، سایز بعدی و بزرگتر را انتخاب کنید. شما باید بتوانید بالای خط اندازه را به وضوح ببینید.
حتماً نکاتی را که در توضیحات محصول ذکر شده است بخوانید. برخی از مدل ها دارای قالب های با پبنجه باریک هستند که متناسب با پاهای نازک بوده و احتمالا برای پنجه های پهن مناسب نیست.
طبیعی است که اندازه پای شما در طول زمان تغییر کند. این می تواند در نتیجه سن، نوسانات وزن، مشکلات سلامتی (مانند احتباس مایعات)، یا بارداری باشد. در این صورت چگونه کفش آنلاین بخریم؟ اگر احساس می‌کنید که یکی از موارد فوق یا موارد مشابه ممکن است برای شما صدق کند، بهتر است قبل از خرید اینترنتی کفش جدید، سایز پای خود را مجدداً اندازه بگیرید (مخصوصاً اگر یک برند جدید باشد)

برای بهتر استفاده کردن از راهنمای خرید کفش باید ساختار کفش را درک کنیم


داشتن درک درستی از نحوه ساخت کفش برای خرید شما مهم است. لوفر یک کفش است که پاشنه ندارد، در حالی که اسلیپان(slip-on)، نوعی کفش باز و بدون بند است. وج (wedge) نوعی پاشنه با دو طرف است که برای حمایت از پا از کف به سمت بالا شیب دارد(لژدار است)؛ در این نوع کفش از سمت پاشنه یک شیب ملایم یه سمت انگشتان پا وجود دارد.
بوت ها دارای بندی بدور مچ پا هستند که در هنگام راه رفتن از لیز خوردن جلوگیری می کنند در حالی که صندل ها معمولا چنین بندی ندارند و امکان حرکت بیشتر در پای شما را فراهم می کند.
یک کفش ورزشی یا اسنیکر را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک لباس پوشید، اما مهم است که توجه داشته باشید که کفش های کتانی از نظر فنی کفش ورزشی محسوب نمی شوند - آنها لباس های خیابانی هستند.
اگر چیزی غیررسمی‌تر اما شیک‌تر و راحت‌تر می‌خواهید، از کفش های مول یا اسلیپر استفاده کنید که نه بند دارند و نه چسب.

سیاست های بازگشت یا پس دادن محصول را در نظر بگیرید

همیشه قبل از خرید باید سیاست بازگشت یک وب سایت را بررسی کنید. اکثر فروشگاه ها نوعی سیاست بازپرداخت یا تعویض را ارائه می دهند، اما این می تواند بسته به فروشگاه و نوع کالا بسیار متفاوت باشد.
به عنوان مثال، اگر اینترنتی کفش می‌خرید، ممکن است بازگرداندن آن‌ها نسبت به زمانی که عینک آفتابی می‌خرید کوتاه‌تر باشد. برخی از شرکت ها دستورالعمل های سختگیرانه ای برای بازگرداندن اقلام دارند  و ممکن است وجوهی را برای بازگرداندن محصول در نظر گرفته باشند. دیگران فقط در یک بازه زمانی معین (معمولاً 30 روز) عودت را می پذیرند. بهترین راه برای تعیین اینکه چه نوع سیاست بازگشتی برای شما مناسب است، انجام برخی تحقیقات در مورد راهنمای خرید کفش و رسیدگی هر شرکت به بازگشت محصول است.
بسیاری از خرده فروشان آنلاین خط مشی های خود را در وب سایت های خود در دسترس قرار می دهند تا مشتریانی مانند شما بدانند هنگام سفارش از آنها دقیقاً چه انتظاری باید داشت

تحقیقات خود را آنلاین انجام دهید

قبل از خرید هر چیزی، ایده خوبی است که وب سایت شرکت را بررسی کنید. اگر کفش‌ها مناسب نیستند، همیشه می‌توانید آن‌ها را برگردانید، اما اگر استفاده از سایت دشوار است یا خیلی گیج‌کننده است، ممکن است نخواهید این همه دردسر را پشت سر بگذارید.
شما همچنین باید به بررسی آنلاین نظرات سایر مشتریان نگاه کنید. به این ترتیب، می دانید که مردم در مورد آنها چه می گویند و آیا در وهله اول ارزش خرید از آنها را دارد یا خیر. اگر آنها هزاران نظر مثبت داشته باشند و هیچ نقد منفی نداشته باشند، معمولاً این نشانه خوبی است

راهنمای خرید کفش ، قدمی مطمئن به دنیای جذاب کفش ها

از یک برند معتبر خرید کنید

چه بخواهید یک جفت کفش مخصوص دویدن بخرید یا چیزی رسمی تر مانند کفش مجلسی و بوت، خرید از یک برند معتبر بسیار مهم است. هم محصولات با کیفیت و هم خدمات مشتری را خواهد داشت که در صورت بروز مشکل در سفارش شما می توانید به آنها اعتماد کنید.
در سایت هایی مانند آمازون یا eBay، کاربران و شرکت ها، محصولات را بر اساس عملکرد، ارزش و سطح رضایت کلی آنها ارزیابی می کنند. این داده‌های رتبه‌بندی می‌تواند هنگام تصمیم‌گیری برای خرید جفت کفش بعدی بسیار مفید باشد.
در مقاله ای که برای شما فراهم آمد، سعی شده است تا راهنمای خرید کفش، به صورت جامع و کامل ارائه گردد.
همچنین تمام تلاش خود را انجام دادیم تا آموزش کامل خرید اینترنی کفش را به شما بدهیم تا با بیشترین تمرکز و دقت کفشی مناسب پای خود را بدون نیاز به عودت دادن آن به صورت اینترنتی خرید کنید.