به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

کیف چرم را با چه مانتوهایی بپوشیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

اصول ست کردن برای کسانی که دوست دارند همیشه لباس های جذاب و زیبا بپوشند بسیار مهم است. استایل بیرونی زنان ایرانی عموماً از تعداد معینی آیتم تشکیل شده است که همه آنها باید به طور هماهنگ با یکدیگر ترکیب شوند.

مانتو و کیف و کفش از جمله مهم ترین آیتم ها در استایل زنانه هستند. بهتر است روش های مناسب ست کردن مانتو با کیف چرم را بشناسید تا برای خرید کیف چرم و مانتو بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد این تکنیک ها خواهیم پرداخت.

ست کردن مانتو با کفش چرم

ست کردن مانتو با کیف چرم

هنگام ست کردن مانتو با کیف چرم، مهم است که رنگ، بافت و سبک هر دو مورد را در نظر بگیرید. شما می توانید رنگ های مکمل مانند مشکی و قهوه ای یا رنگ های متضاد مانند قرمز و سبز را برای ایجاد یک استایل چشم نواز انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بافت‌های مختلف، مانند مانتو پشمی و کیف چرم براق را با هم ست کنید تا به ظاهرتان جذابیت ببخشید. نکته کلیدی این است که ترکیب هایی را بیابید که برای شما و سبک شخصی شما بهترین کارایی را دارند.

هماهنگی رنگ مانتو و کیف چرم

روش های مختلفی برای ست کردن مانتو با کیف چرم از نظر هماهنگی رنگ وجود دارد. هم کیف و هم مانتو به رنگ متفاوت یا همرنگ قابل پوشیدن هستند اما بهتر است روی یک نکته تمرکز کنید. اگر ظاهری ساده و معمولی را ترجیح می دهید و طرفدار سبک های جسورانه نیستید، بهتر است یکباره از رنگ های روشن استفاده نکنید.

ست کردن مانتو با کفش چرم

به طور کلی، آشنایی با چرخه رنگ بسیار مهم است. اگر یکی از آیتم های مانتو یا کیف، از رنگ های خنثی (مانند سفید، سیاه یا خاکستری) باشد، مورد دیگر می تواند رنگ و طرحی مطابق با سلیقه شما انتخاب شود. اما اگر در استایل شما هیچ یک از این رنگ های خنثی وجود ندارد، بهتر است طیق اصول هماهنگی رنگ ها پیش بروید. در این شرایط می توانید:

  1. از یک رنگ و تناژ آن استفاده کنید.
  2. از رنگ های متضاد استفاده کنید.
  3. از یک سری رنگ استفاده کنید.
  4. از رنگ های سه رنگ استفاده کنید.

پیدا کردن استایل مناسب

سبک های رسمی و غیر رسمی دو دسته اصلی از استایل ها هستند. هنگام لباس پوشیدن لباس مناسب برای این سبک، از رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید. می توانید برای ست کردن مانتو با کیف در استایل رسمی از مانتوها و اکسسوری هایی به رنگ مشکی، طوسی و قهوه ای تیره استفاده کنید. بهتر است کیفی که انتخاب می کنید نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد.

با این حال، شما می توانید کیف زنانه و مانتوی خود را برای استایل های غیر رسمی نیز ست کنید. شما می توانید انواع کیف های مورد نظر خود را با مانتو های طرح های مختلف ست کنید. برای انتخاب آنها، فقط توصیه های ذکر شده را به خاطر بسپارید. حواستان باشد که برای چه مناسبتی لباس می پوشید زیرا این اشتباه در موقعیت های رسمی می تواند شما را بسیار ناموجه و در موقعیت های غیررسمی بسیار کسل کننده جلوه دهد.

ست کردن مانتو با کفش چرم

ست کردن مانتو با کفش چرم

ست کردن مانتو با کفش چرم یک ترکیب کلاسیک و زیباست که می تواند به هر لباس و استایلی جذابیت ببخشد. برای ست کردن مانتو با کفش چرم بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

رنگ مانتو و کفش فاکتور مهمی است که باید هنگام ست کردن این دو مورد، به آن توجه کنید. به طور کلی بهتر است مانتوهای مشکی را با کفش مشکی و مانتوهای قهوه ای را با کفش قهوه ای ست کنید. با این حال، بسته به سبک مانتو و موقعیت می توانید تغییراتی در رنگ مانتو و کفش خود ایجاد کنید.

مدل مانتو و کفش باید مکمل یکدیگر باشند. به عنوان مثال، یک پالتو بلند با کفش‌های مجلسی چرمی، عالی به نظر می‌رسد. در حالی که یک مانتو کوتاه‌ و غیررسمی‌ را می‌توان با نیم بوت یا کفش‌های پاشنه بلند ست کرد. در انتخاب مدل مانتو و کفش، مناسبت را در نظر بگیرید. برای مناسبت های رسمی، بهتر است از کفش های مجلسی کلاسیک استفاده کنید و برای رویدادهای غیر رسمی، می توانید مدل کفش های غیررسمی را امتحان کنید.

بافت مانتو و کفش نیز می تواند در ست شدن این دو نقش داشته باشد. به طور کلی، یک مانتو بافت را می توان با کفش های چرمی براق ست کرد، در حالی که یک مانتو نخی را می توان با کفش های چرم بافت دار ست کرد.

ست کردن مانتو با کفش چرم

سخن پایانی

اصول ست کردن ست کردن مانتو با کیف و کفش چرم بسیار ساده هستند. اگر هماهنگی استایلتان برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است هنگام خرید هوشمندانه عمل کنید و با توجه به لباس هایی که در خانه دارید به فکر ست کردن وسایل خود باشید و بر این اساس انتخاب کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید بیش از اندازه علاقه ای ندارید اما همچنان می‌خواهید خوش پوش باشید، بهتر است آیتم‌ هایی با رنگ‌ های خنثی و کمترین طرح و نقش انتخاب کنید زیرا ست کردن آنها کار آسانی خواهد بود.