به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

تشخیص شخصیت مردان از روی کفش

در مجله چرم / مد و پوشاک

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کفش‌هایتان در مورد شما چه می گویند؟ برای بسیاری از مردم، جمع آوری کفش یکی از خریدهای جذاب است. با این حال، بیشتر اوقات، این بحث درمورد زنان مطرح می‌شود. اما مردها چطور؟ آیا می‌توانید یک مرد را فقط از روی کفش‌هایش قضاوت کنید؟ علاقه مردها به کفش کمتر از خانم‌هاست؟ چند نکته وجود دارد که هنگام نگاه کردن به کفش‌های یک مرد باید آنها را بررسی کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

عنوان‌هایی که می‌خوانیم:

 

شناسایی شخصیت مردان از روی کفش

وضعیت نظافت کفش

انواع کفش و رابطه آن با شخصیت مردان

کفش ورزشی:

کتانی های ارزان قیمت:

کفش‌های زمخت:

کفش‌های نوک تیز:

آیا تشخیص شخصیت مردان از روی کفش درست است؟

جمع بندی

 

شناسایی شخصیت مردان از روی کفش

شاید این جمله را شنیده باشید که می‌گوید: «همیشه می‌توان یک مرد را از روی کفشی که می‌پوشد قضاوت کرد». این یک جمله رایج است که می‌تواند درست هم باشد. می‌توانید به راحتی به کفش‌ها نگاه کنید و از شخصیتی که فرد دارد، یک تصویر کلی ترسیم کنید. در بیشتر مواقع کفش‌ها با شما صادق هستند.

از منظر مد، مردی که برای انتخاب کفش‌هایش دقت به خرج می‌دهد، نشان می‌دهد که به ظاهر خود و نحوه حضورش در دنیا اهمیت می‌دهد. در واقع، اکثر مردان به اندازه خانم‌ها با مد هماهنگ نیستند و در خرید کفش‌ها به دنبال راحتی و عملکرد هستند تا ظاهرشان. و این شاید غم انگیز باشد، با توجه به اینکه زنان زیادی در اطراف راه می‌روند و به پاهای مردان خیره می‌شوند تا ببینند که آیا آن‌ها می‌توانند یک فرد مناسب بالقوه باشند یا نه.

از دوران باستان، کفش برای نشان دادن موقعیت در زندگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در قدیم غالباً اشراف تنها افرادی بودند که کفش می‌پوشیدند و در عین حال کفش‌های مجلل به پا می‌کردند. وضعیت کفش‌ها نشان می‌داد که آن‌ها ثروتمند هستند و می‌توانستند در انتخاب لباس‌هایشان زیاده‌روی کنند و کمی ولخرجی کنند.

 امروزه کفش‌های گران قیمت هنوز هم تا حدودی نماد وضعیت هستند. بسیاری از زنان ممکن است باتوجه به کفش، جذب مردان شوند یا آنها را از گزینه‌های مورد نظر خود حذف کنند. اما خب افراد زیادی در این دنیا وجود دارند که نمی

استایل مردان

‌توانند یک جفت کفش معمولی را از یک کفش برند و گران قییمت تشخیص دهند.

وضعیت نظافت کفش

  • کفش‌های تمیز و واکس زده:

 می‌توانید یک مرد تمیز و مرتب را با کفشی که پوشیده است ردیابی کنید. وقتی به کفش‌های براق و تمیز یک مرد نگاه می‌کنید، به راحتی متوجه می‌شوید که چقدر تمیزی را دوست دارد، از طرف دیگر این مساله نشان دهنده نظم آنهاست.

  • کفش‌های کثیف:

 اگر مردی را دیدید که این گونه کفش می‌پوشد، بهتر است تا حد ممکن از او دور باشید. دلیلش این است که آنها به شدت شلخته هستند و علاقه‌ای به چیزهای زیبا و کمال در زندگی ندارند. همچنین در مورد مسائل، بسیار بی توجه هستند.

انواع کفش و رابطه آن با شخصیت مردان

کفش ورزشی:

شخصیت یک مرد را از روی نوع کفشی که پوشیده است بشناسید. اگر فردی کفش‌های اسپرت کژوال (غیر رسمی و روزمره) باحالی می‌پوشد، جزء کسانی هستند که دوست دارند لباس‌های سبک‌تر و راحت‌تری داشته باشند. آن‌ها دوست دارند از زندگی خود لذت ببرند و حاضرند برای آن هر کاری انجام دهند.

کتانی‌ها ارزان قیمت:

ارزان است اما در عین حال تنوع طرح و رنگ زیادی دارد. اگر کفش‌های اسپرت بسیار گران قیمت و شیک بپوشد، می‌توانید بفهمید که او چه جور مردی است.

چنین مردانی ورزش را دوست دارند، با نشاط و دارای ذهن بازی هستند و فضای خاص خود را می‌خواهند. آن‌ها دوست دارند هر زمان که برای آن وقت پیدا کردند، در چندین فعالیت ورزشی شرکت کنند. صندل یا کفش‌های شبیه به دمپایی قطعاً شخصیت یک فرد را به تصویر می‌کشند. همیشه از روی کفش‌هایی که یک مرد می‌پوشد، می‌توانید بفهمید که چه کسی راحت طلب و چه کسی پر جنب و جوش است.

افرادی که بیشتر اوقات با صندل یا دمپایی دیده می‌شوند، عاشق آزادی هستند و به طور کلی هیچ نوع دخالتی را دوست ندارند. آن‌ها عاشق سفر و کشف جهان هستند.

استایل مردان

کفش‌های زمخت:

می‌توانید یک مرد مغرور و لجباز را از روی کفشی که می‌پوشد قضاوت کنید. اگر مردی کفش‌هایی می‌پوشد که کفی نسبتاً ضخیم دارند، احتمالاً یکی از همین افراد لجباز است. چنین افرادی نوعی عقده حقارت نیز دارند زیرا گاهی این کفش‌ها را انجام می‌دهند تا چند سانت قد خود را افزایش دهند.

کفش‌های نوک تیز: مردی که چنین کفشی می‌پوشد، سلیقه ظریف‌ پسند دارد. آن‌ها به طور کلی شخصیت بسیار قوی و سلیقه‌ای کلاسیک دارند. همچنین بسیار شیک و هنرمندانه لباس‌ها را باهم ترکیب می‌کنند.

آیا تشخیص شخصیت مردان از روی کفش درست است؟

امروزه مردان بیش از هر نوع کفش دیگری برای کفش‌های ورزشی پول خرج می‌کنند. در واقع، مردان برای کفش‌های ورزشی و سایر انواع کفش‌های غیررسمی بیشتر از کفش‌های کار خود هزینه می‌کنند. آمار نشان می‌دهد که مردان 27 تا 39 ساله فقط یک یا دو جفت کفش مجلسی (معمولاً به رنگ شرابی و مشکی) دارند که در مناسبت‌های خاص یا با کت و شلوار در دفتر می‌پوشند. مساله گرانی‌ها و هزینه در مقابل درآمد متوسط اکثریت جامعه هم باعث شده افراد اقتصادی‌تر رفتار کنند و کمتر به دنبال خرید لباس باشند.

بنابراین شاید قضاوت یک مرد کاملاً از روی کفشی که می‌پوشد ایده خوبی نباشد. مطمئناً، کفش‌های او ممکن است چیزهای زیادی در مورد او بگویند اما به احتمال زیاد، بیشتر به شما می‌گویند که او در آن روز چه می

استایل مردان

جمع بندی

با توضیحاتی که دادیم ممکن است بتوانید در تشخیص شخصیت مردان از روی کفش موفق شوید، چون کفش‌ها به خوبی شخصیت آنها را نشان می‌دهند. همه اینها چند راه است که از طریق آن می‌توانید شخصیت یک مرد را با کفش