به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

انواع کیف‌های زنانه‌

در مجله چرم / مد و پوشاک

 

انواع کیف‌های زنانه‌ که هر خانم باید آنها را در کمد خود داشته باشد

کیف یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌هایی است که در کمد هر خانم وجود دارد، اما اینکه چه کیفی باید بخریم و چه کیفی ارزش هزینه کردن دارد، می‌توانند سوالاتی باشند که در ذهن همه خانم‌ها شکل می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم تا 10 نوع کیف دستی مورد نیاز را معرفی کنیم.

کیف‌های دستی و کیف‌های روزمره همه اقلام روزمره خانم‌ها را حفظ می‌کنند، اشیاء با ارزش و کم‌تر ارزشمند خانم‌ها را از آب و هوای غافلگیر کننده، آسیب رسان و سرقت محافظت می‌کنند و در بیشتر موارد، آنها به تکمیل ظاهر شیک خانم‌ها نیز کمک می‌کنند.

اما، اکنون بیش از هر زمان دیگری ما با انتخاب‌های زیادی روبه‌رو هستیم؛ بین سبک‌ها و قیمت‌ها، گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد که بیشتر خانم‌ها بین این گزینه‌ها تردید دارند. اما ما برای کمک اینجا هستیم. در این مقاله راهنمای ما برای خرید کیف مورد نیاز شما وجود دارد.

انواع کیف‌های زنانه‌

 

10 کیف دستی و روزمره مورد نیاز

کیف روزمره بنددار چرم

کیف دستی روزمره

کیف با بند بلند

کیف دستی برای استفاده شب

کیف حصیری

کیف رودوشی با بند متوسط

کیف شیک رودوشی با بند کوتاه

کیف روزمره

کیف پارچه‌ای

کیف رنگی

کیف روزمره بنددار چرم

انواع کیف‌های زنانه‌

 

این کیف از پرکاربردترین کیف‌های روزمره است. یک کیف دستی بزرگ تا متوسط که تقریباً همه چیز را مانند کتاب یا تبلت را در خود جای می‌دهد و همچنان برای کیف لوازم آرایش نیز جای دارد. سعی کنید هنگام خرید کیف زنانه چرمی را انتخاب کنید که رنگ تیره مانند سیاه و یا قهوه‌ای متوسط تا تیره داشته باشد تا پوسته پوسته‌ها و لکه‌ها بر روی آن قابل مشاهده نباشد؛ از آنجایی که این نوع کیف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین چه کسی است که صبح قهوه را روی کیف خود نریخته باشد؟ همچنین سعی کنید هر روز کیف خود را از گرد و غبار و کثیفی پاک کنید تا طول عمر آن را بیشتر کنید.

کیف دستی روزمره

انواع کیف‌های زنانه‌

 

اگر بتوانید با میزان حجم کیف و میزان وسیله‌ای که داخل آن جا می‌گیرد کنار بیایید، این نوع کیف شسته رفته و مرتب می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در روز باشد. کیف‌های کوچک‌تر زیبا و سبک هستند، اما معمولاً نمی‌توانید بیشتر از یک رژ لب و یک تلفن هوشمند در آن جا دهید. سعی کنید هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که دارای چندین جیب و محفظه باشد تا بتوانید ملزومات خود را با آن حمل کنید. این نوع کیف یکی از آن دسته از کیف‌هایی است که می‌توانید از دست گرفتن آن حس خوبی داشته باشید. لازم نیست هزینه زیادی برای خرید این نوع کیف پرداخت کنید، بنابراین سعی کنید در داشتن استایل مناسب به همراه این کیف‌ها با جنس و رنگ‌های مختلف بازی کنید.

کیف با بند بلند

انواع کیف‌های زنانه‌

 

همانطور که همه ما می‌دانیم، این نوع کیف در حین جا دادن وسایل شما، آزادی بسیار خوبی در حرکت دارد و برای استفاده روزمره ظاهر بسیار شیک‌تری نسبت به کوله پشتی دارند. یک کیف خوب با بند بلند یک بند محکم خواهد داشت که به آسانی می‌توان آن را به صورت کج انداخت که قابلیت مانور آن بسیار بالا است. این نوع کیف نباید خیلی سنگین باشد و اندازه آن باید در حد متوسط باشد – می‌تواند کوچک باشد و خیلی از وسیله پر نشود، می‌تواند خیلی بزرگ باشد و تمام وسایل شما را در خود جا دهد.

کیف دستی برای استفاده شب

انواع کیف‌های زنانه‌

اکثر ما در بعضی مواقع به یک کیف دستی برای استفاده در شب احتیاج خواهیم داشت، بنابراین چرا باید تا شب قبل از یک رویداد بزرگ و فانتزی صبر کنید و تازه آن موقع به فکر خرید آن بیفتید؟ همیشگی و همه کاره‌ترین سبک این مدل کیف می‌توانید یک ساتن ساده سیاه و سفید یا یک کیف فلزی به رنگ طلایی یا نقره‌ای باشد. این نوع کیف برای تمام فصول مناسب است و می‌توانید سال‌ها آن را دست بگیرید و از آن برای هر رویدادی استفاده کنید. اگر کمی درخشش در کیف دستی خود می‌خواهید، سعی کنید مدلی را بخرید که بر روی قلاب آن جواهر داشته باشد. این مدل جذابیت کلاسیک و ظاهری شیک‌تر دارد و با هر استایلی ست می‌شود.

کیف حصیری

انواع کیف‌های زنانه‌

کیف‌های حصیری یک انتخاب خوب برای فصل گرم سال هستند. این نوع کیف برای تابستان ایده آل است و می‌تواند ظاهر فرد را بسیار جذاب‌تر نشان دهد. آن را با وسایل ساحل پر کنید و در کنار ساحل یک روز خوب را رقم بزنید، یا آن از وسایل خود پر کنید و همراه با آن به سر کار بروید.

کیف رودوشی با بند متوسط

انواع کیف‌های زنانه‌

کیف‌های رودوشی جذاب و براق هستند اما در عین حال حالتی اسپرت دارند و یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب شما برای استفاده روزانه هستند. چرم یا جیر برای جنس این نوع کیف‌ها ایده آل هستند، اما حتی نوع پارچه‌ای آن نیز در تابستان می‌تواند برای داشتن یک ظاهر ساده مناسب باشد. گزینه‌های خرید برای این نوع کیف به طرز چشمگیری زیاد است، بنابراین با توجه به سبک شخصی، سطح سلیقه و بودجه شخصی خود می‌توانید یکی از انواع آن را خریداری کنید.

کیف شیک رودوشی با بند کوتاه

انواع کیف‌های زنانه‌

هر خانمی برای حمل وسایل خود تنها به یک کیف رودوشی ساده نیاز دارد و نه فقط یک کیف بزرگ، که می‌‌تواند در نشان دادن ظاهر او بهتر عمل کند. اگر لپ تاپی دارید که باید آن را هر روز با خود به محل کار ببرید، قطعاً این کیف برای شما مناسب است. اما اگر چیزی فراتر از کیف پول، تلفن و یک کیف آرایش کوچک ندارید، می‌توانید نوع کوچک و جمع و جور آن را بخرید.

کیف روزمره

انواع کیف‌های زنانه‌

این نوع کیف کارت ویزیت شماست و به شما این امکان را می‌دهد تا سبک شخصی خود را نشان دهید. گزینه‌های زیادی هنگام خرید این نوع کیف وجود دارد که هزینه زیادی برای شما ندارند. در آن روزهایی که می‌توانید کمی بیشتر با ظاهر خود سرگرم شوید، همه چیز را تغییر دهید و این کیف را برای استفاده انتخاب کنید. این یک راه عالی برای شروع و نشان دادن سبک شماست.

کیف پارچه‌ای

انواع کیف‌های زنانه‌

خوب، هیچ کس واقعاً به یک طراح کیف احتیاج ندارد - اما اگر به دنبال سرمایه گذاری در چیزی واقعاً لوکس هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید برای سال‌های طولانی از آن استفاده کنید، می‌توانید روی کیف‌های پارچه‌ای کلاسیک حساب کنید.

این نوع کیف‌ها تا سال‌ها در کنار شما خواهند ماند و مدل آنها جوری است که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد.

کیف رنگی

انواع کیف‌های زنانه‌

بله، رنگ سیاه همیشه سیاه جدید است (رنگ نارنجی هم همینطور است)، اما گاهی اوقات شما فقط باید خود را تسلیم رنگ‌های شاد کنید (به ویژه هنگامی که می‌توانند بر روحیه شما تأثیر بگذارند). یک راه عالی برای ایجاد تضاد هنگام استفاده از کیف‌های رنگی، در صورتی است که با رنگ لباس شما مطابقت نداشته باشند و در واقع انتخاب طیف رنگی است که در طیف متضاد رنگ‌هایی باشد که شما می‌پوشید.

اگر لباس رنگ شتری و قهوه‌ای می‌پوشید، کیف رنگ زرد یا قرمز را امتحان کنید. اگر غالباً قرمز می‌پوشید، پس یک کیف با طیف رنگی آبی روشن را امتحان کنید. به نظر خیلی تضاد دارد اما واقعا کار می‌کند. البته، همیشه می‌توانید از رنگ‌ها برای شکستن خنثی بودن رنگ سیاه، آبی نفتی و سفید استفاده کنید.

خرید کیف ‌های زنانه دنیلی

پیدا کردن کیف مورد علاقه می‌تواند کمی سخت باشد. خبر خوب این است که به راحتی می‌توانید بیشتر مدل‌های موجود در این مقاله را در وب‌سایت دنیلی و همچنین فروشگاه‌های آن خریداری کنید. با خرید کیف های زنانه دنیلی کاری کنید تا استایل شیک‌تری داشته باشید.