به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

کدام کیف‌ها همیشه روی مد هستند؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

ممکن است فکر کنید برای داشتن استایل های مختلف نیاز است هر مدل کیفی را که می‌بینید بخرید، اما اینکار نه امکان پذیر است و نه مقرون به صرفه. در کل در خرید لباس بهتر است بجای پیروی از مد روز، سلیقه شخصی را در نظر بگیریم و علاوه بر آن سعی کنیم به دنبال مدهایی باشیم که با گذشت زمان از مد نمی‌افتد.

از این رو، در اینجا ما 8 نوع کیف که همیشه روی مد هستند و از طرفی نیازهای مختلف شما را پوشش می‌دهد معرفی می‌کنیم.

آنچه در ادامه می­خوانیم:

کیف‌هایی که همیشه مد هستند

8 مدل کیف زنانه:

  1. کیف دوشی
  2. کیف شب مجلسی
  3. کیف اسپرت
  4. کیف بزرگ مناسب حمل وسایل
  5. کیف مینی زنانه
  6. کیف پارچه‌ای
  7. کوله پشتی

جمع بندی

کیف های روی مد

کیف‌هایی که همیشه مد هستند

هیچ زنی در دنیا نیست که یک کیف برایش کافی باشد. خانم‌ها عاشق خرید کیف و داشتن انواع کیف‌ها هستند. خرید کیف زمانی درست است که هنرمندانه و با درایت انجام شود. همیشه در نظر داشته باشید مدل‌هایی هستند که از گذشته تولید شده و هنوز هم اکثر افراد از آنها استفاده می‌کند. پس بهتر است به سراغ این مدل‌ها رفته تا در هزینه صرفه جویی کنیم.

از طرف دیگر سعی کنیم کیف‌هایی که می‌خریم رنگهای مختلفی داشته باشند تا برای ست کردن با کفش یا لباس‌هایمان به مشکل نخوریم. البته رنگ کیف با مورد استفاده آن باید همخوانی داشته باشد. در هنگام خرید دقت کنیم که طیف رنگ لباس‌هایمان چیست تا برای انتخاب رنگ کیف به مشکل نخوریم.

در اینجا ما 8 نوع کیف زنانه معرفی می‌کنیم که همیشه مد هستند، تا مدت طولانی مجبور به خرید کیف دیگری نباشید.

8 مدل کیف زنانه:

1. کیف دوشی

این کیف‌ها جزء کیف‌های کلاسیک محسوب می‌شوند که از دهه 90 میلادی تولید شده‌اند. فکر نمی‌کنم زنی وجود داشته باشد که حداقل یک کیف دوشی نداشته باشد. این کیف استفاده‌های مختلف دارد و می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد.

این سبک کیف هم می‌تواند استفاده روزمره داشته باشد و هم می‌تواند در جلسات و قرارهای رسمی و کاری استفاده شود. کیف دوشی، کیفی است که هیچوقت از مد نمی‌رود.

  1. 2. کیف روز مجلسی

کیف‌های پاکتی نوعی کیف مجلسی مناسب مهمانی‌های روزانه است که ظاهر شیک و مجلسی شما را تکمیل می‌کند. این کیف‌ها در اندازه‌ای هستند که بتوانند همه چیزهایی را که نیاز دارید (مثل مقدار کمی لوازم آرایش، یک عطر کوچک یا دستمال) را در آن جای دهید.

3. کیف شب مجلسی

هیچ چیز عالی‌تر از یک کیف شب شیک نیست که مناسب بیشتر لباس شب‌های شما باشد. انتخاب رنگ خنثی یا مشکی و یا شاین بودن این کیف ظاهر شما را فوق العاده می‌کند و اجازه می‌دهد همین یک کیف را با بیشتر لباس‌هایتان ست کنید. از طرف دیگر انتخابی به شکل بالا برای همیشه مد می‌ماند و شما نیاز به خرید کیف مجلسی دیگری ندارید.

کیف های روی مد

4. کیف اسپرت

یک کیف مناسب آخر هفته که به آن کیف اسپرت نیز می‌گویند. برای تمام سفرهای لحظه آخری، رفتن به خانه یک دوست، رفتن به باشگاه یا تعطیلات آخر هفته ایده‌آل است. این کیف فضای کافی برای وسایل مورد نیاز شما برای دو روز را دارد. بنابراین در لیست کیف‌های ضروری قرار دارد.

این کیف را می‌توانید به لباس‌های غیر رسمی، روزمره و اسپرت خود اخصاص دهید که استایلی ورزشی و با نشاط به شما می‌دهد.

5. کیف بزرگ مناسب حمل وسایل

این نوع کیف دخترانه احتمالاً در کمد اکثر خانم‌ها موجود است. این نوع کیف چرم زنانه برای هر خانمی ضروری است. کیف بزرک برای همراه داشتن تمام چیزهایی که یک زن نیاز دارد عالی است. به من اعتماد کنید، یک زن هر روز وسایل زیادی را در کیف خود حمل می‌کند و به همین دلیل است که به عنوان ناجی زنان شناخته می‌شوند، زیرا برای همه نیازهای آنها در کیف دستی خود راه حلی دارند.

6. کیف مینی زنانه

کیف دیگری که همواره مد است و از نیازهای اصلی خانم‌ها است، کیف رسمی زنانه است. در روزهایی که نمی‌خواهید چیزهای زیادی با خود حمل کنید یا جلسه کاری دارید، می‌توانید این کیف را انتخاب کنید. زمانی که می‌خواهید فقط تلفن، کلید و پول نقد را با خود حمل کنید، این مدل کیف یک انتخاب ایده‌آل است.

کیف کوچک که صرفاً به دلیل جذابیت و استایلش مورد نیاز است (بسیاری از برندها با میکرو مینی نیزعرضه می‌شوند)، برای شب‌هایی مفید است که فقط به کارت، برق لب و تلفن نیاز دارید.

کیف های روی مد

7. کیف پارچه‌ای

این کیف ساده‌ترین و معمولی‌ترین کیفی است که هر خانمی ممکن است در کمد لباس خود داشته باشد. این نوع کیف‌های پارچه‌ای دخترانه زمانی به کار می‌آیند که باید به خرید بروید یا با دوستان خود قرار خوشگذرانی دارید.

سبک بودن این کیف به نظر من بهترین ویژگی آن است که باعث می‌شود برای ساعت‌های طولانی بتوانید آن را حمل کنید. همچنین برای خرید مناسب‌ترین گزینه است چون وزن خرید ها را بیشتر نمی‌کند.

ویژگی دیگر کیف پارچه‌ای این است که مناسب دوستداران محیط زیست است. این کیف‌ها از مواد صنعتی نیستند و براحتی قابل بازیافت هستند.

8. کوله پشتی

کیفی که خاطرات خوش و دلتنگی را زنده می‌کند. با این حال، باید اعلام کنیم که کوله‌پشتی نباید فراموش شود، به‌ویژه اینکه سبک و مدل‌های زیادی دارد. این نوع کیف به دلیل حمل آسان، برای همراه داشتن وسایل زیاد یا طی مسافت‌های طولانی گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

 فضای مناسب برای همه چیز از لپ تاپ گرفته تا لباس‌های سبک و حمل هر وسیله ای که مورد علاقه شماست را دارد. انواع مختلف کوله پشتی برای استفاده‌های مختلف تولید شده و در دسترس است مثل کوله مناسب کوه نوردی یا کوله مناسب برای حمل وسایل باشگاه و...

کوله پشتی به کاهش کمر درد شما و همچنین حفظ تقارن شانه‌ها و جلوگیری از افتادگی شانه نیز کمک می‌کند. بخاطر استفاده‌های ضروری و متنوع این کیف هم هیچگاه از مد نمی‌افتد.

جمع بندی

داشتن کیف‌هایی که در بالا معرفی شد رویای هر خانمی است. هر زنی که به استایل شیک علاقه دارد و در عین حال مخالف هزینه‌های اضافی برای لباس است، باید تمام این 8 نوع کیف را داشته باشد. کیف‌های دستی زنانه یک اکسسوری هستند که هرگز نباید در مورد آن‌ها کوتاهی شود. لیست کیف‌های دستی ذکر شده در بالا همگی بسیار بادوام و مقرون به صرفه هستند.