به فروشگاه اینترنتی دنیلی خوش آمدید !

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

در مجله چرم / مد و پوشاک
چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

این که آیا شما برای عروسی، یک رویداد یا یک مراسم رسمی امسال باید لباسی انتخاب و آماده کنید، فارغ از هزینه خیاطی و انتخاب لباس مناسب خود، انتخاب کفش مناسب و خرید کفش مردانه نیز برای داشتن استایلی درست، بسیار مهم است.

تعدادی رنگ وجود دارد که می‌توانید هنگام دعوت به مهمانی مجلل از آنها برای انتخاب کفش استفاده کنید، اما با کت و شلوار خود کفش چه رنگی باید بپوشید؟ در این مقاله، راهنمایی‌هایی برای کمک به شما وجود دارد که شما را از انجام خطا هنگام انتخاب رنگ کفش دور می‌کند.

چه رنگ کفشی باید با کت و شلوار سورمه‌ای پوشید؟

هنگامی که صحبت از انتخاب کت و شلوار می‌شود، رنگ سورمه‌ای یکی از متنوع‌ترین گزینه‌های رنگی است که می‌توانید آن را در انتخاب‌های خود قرار دهید. این رنگ مناسب برای کار، عروسی و هر نوع رویداد رسمی دیگر است و لباس‌هایی با طیف رنگی سورمه‌ای تعادلی مناسب از شیک بودن را بوجود می‌آورند و حتی یک جایگزین متداول برای لباس‌های رسمی مشکی هستند.

اما با کت و شلوار سورمه‌ای چه رنگ کفشی باید پوشید؟ رنگ‌های آبی تیره مانند سورمه‌ای به بهترین وجه با گرمی رنگ‌های قهوه‌ای، چه روشن و چه تیره تکمیل می‌شوند. از شکلاتی تیره گرفته تا چرم قهوه‌ای یا جیر تا نیم بوت با لباس رنگ سورمه‌ای جور هستند و نتیجه این ترکیب رنگ‌ها منجر به زیبایی در ظاهر می‌شود.

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

چه رنگ کفش باید با کت و شلوار خاکستری پوشید؟

لباس‌های خاکستری یکی دیگر از گزینه‌های محبوب و پر کاربرد برای لباس‌های رسمی هستند و به راحتی می‌توان با طیف رنگی بزرگی آنها را ست کرد. اگر از خاکستری روشن استفاده می‌کنید، هم کفش قهوه‌ای تیره و هم قهوه‌ای مایل به زرد، گزینه مناسبی هستند که باعث گرم شدن رنگ خاکستری و قوی شدن استایل می‌شود. اگر می‌خواهید کمی رنگ به ظاهر خود تزریق کنید، از قهوه‌ای مایل به قرمز یا چرم بورگوندی برای رسیدن به جلوه شیک استفاده کنید.

اگر کت و شلوار شما به رنگ خاکستری زغالی است، برای تکمیل رنگ تیره لباس‌تان، به طیف رنگی تیره‌تر از رنگ لباس‌تان بچسبید. از طیف رنگی خاکستری هر رنگی را می‌توانید انتخاب کنید. کفش‌ زنانه و مردانه مشکی همیشه یک ظاهر امنی به هر رنگ لباسی می‌دهند. به ویژه اگر آن را برای یک رویداد رسمی بپوشید.

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

چه رنگ کفشی باید با کت و شلوار مشکی پوشید؟

سنتی‌ترین و رسمی‌ترین رنگ برای کت و شلوار، کت و شلوار مشکی است که باید یک دست از آن در کمد لباس هر مرد باشد. در حالی که معمولاً رنگ مشکی به عنوان یک رنگ پایه و یک بوم خالی برای لباس عمل می‌کند، اما کت و شلوار مشکی به راحتی با کفش‌های روشن یا دارای رنگ‌های متضاد جور نمی‌شود.

وقتی سوال چه رنگ کفشی باید با کت و شلوار مشکی پوشیده شود مطرح می‌شود، پاسخ آن یک جفت کفش کلاسیک مشکی است که امن‌ترین گزینه برای دستیابی به ظاهری شیک و زیبا در هر مناسبت رسمی و نیمه رسمی است.

چه رنگ کفشی باید با یک کت آبی رنگ پوشید؟

جسورانه و درخشان، یک کت و شلوار آبی، در واقع پسر عموی کت و شلوار سورمه‌ای است و برای بیشتر مناسبت‌های موجود در تقویم شما ایده آل است. درست همانطور که سورمه‌ای با کفش‌های قهوه‌ای تیره به خوبی ست می‌شود، کت و شلوار آبی نیز به نوبه خود با رنگ‌های روشن قهوه‌ای بهتر جور می‌شود. خواه لباس شما ارغوانی روشن باشد یا یک آبی پاستلی تابستانی، از چرم قهوه‌ای مایل به زرد یا جیر متضاد با رنگ‌های تیره استفاده کنید تا کت و شلوار آبی‌تان را تکمیل کرده و زیبایی خاصی به ظاهر خود بخشید.

چه رنگ کفشی باید با کت کرمی یا بژ پوشید؟

لباس‌های کرم و بژ به دلیل داشتن رنگ روشن و ظاهری زنده از نظر مردم محبوب‌ترین گزینه در تابستان هستند. برای حفظ این زیبایی و روشنی، ضروری است که آنها را با یک جفت کفش رنگ روشن ست کنید.

در حالی که مشکی، رنگ بورگوندی و قهوه‌ای تیره برای این ترکیب رنگ بسیار سنگین به نظر می‌رسند، کفش‌های قهوه‌ای روشن یا سفید انتخاب مناسبی برای یک استایل زیبا هستند.

کفش‌های قهوه‌ای روشن گزینه مناسبی برای کت شلوارهای کرم و بژ هستند. پوشیدن لباس روشن به اندازه کافی برای ظاهر ایده آل تابستان مناسب است اما ترکیب رنگی روشن کلاسیک که برای رویدادهای رسمی پوشیده می‌شود، مانند قهوه‌ای روشن یک انتخاب برنده در این استایل است.

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

چه رنگ کفشی باید با یک کت رنگ خنثی پوشید؟

با توجه به نام آن، فکر کردن به رنگ‌های خنثی مانند بژ، سفید، خاکستری مایل به قهوه‌ای و غیره باعث می‌شود که هر رنگ کفشی در گنجه لباس‌های خود داشته باشید را برای پوشیدن انتخاب کنید؛ هر رنگی نمی‌تواند بهترین پیشنهاد برای این نوع رنگ کت و شلوار باشد.

ترفند دستیابی به بهترین رنگ برای کت و شلوار با رنگ خنثی، پیدا کردن کفش به رنگی است که هم به اندازه کافی متفاوت و تضاد با آن رنگ خنثی باشد و در عین حال به اندازه کافی مشابه برای تکمیل ساده بودن آن باشد.

دقیقا چه رنگ‌هایی؟ هر رنگی از طیف رنگی قهوه‌ای (بسته به روشنی یا تیرگی کت و شلوار)، مشکی، سفید (فقط به شکل کفش ورزشی) و سایه‌های خاصی از رنگ‌های پاستلی شامل آبی و صورتی (مخصوصاً در تابستان خوب است و بهترین فصل برای پوشیدن کت و شلوار خنثی می‌باشد) را امتحان کنید. یک کت و شلوار با رنگ خنثی و با پارچه کتان، پنبه یا ترکیبی از هر دوی آنها، همان سبک کت و شلواری است که می‌‌توانید با پوشیدن صندل از داشتن استایل خوب فاصله بگیرید.

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

چه رنگ کفشی باید با یک کت قهوه‌ای پوشید؟

"هرگز در شهر قهوه‌ای نپوشید" این حرف قدیمی است. اما این دقیقاً همان چیزی است که باید باشد؛ یعنی یک ایده قدیمی و منسوخ شده. در حقیقت، نه تنها می‌توانید در شهر کت و شلوار قهوه‌ای بپوشید، بلکه می‌توانید در شهر کفش قهوه‌ای با کت و شلوار قهوه‌ای بپوشید.

در واقع، کفش‌های قهوه‌ای با لباس‌های قهوه‌ای خوب جور هستند، اما فقط مطمئن شوید که از طیف رنگی مختلفی استفاده می‌کنید. برای بازگشت به قاعده اصلی ما: هرچه لباس تیره‌تر باشد، کفش باید تیره‌تر باشد. اگر کت و شلوار شما به اندازه کافی روشن است، ممکن است یک کفش با رنگ برنزه خوب کار کند. توجه داشته باشید که از سیاه و سفید باید به هر قیمتی در این استایل اجتناب شود.

چه کفشی با چه رنگی را باید با کت و شلوار خود بپوشی

انتخاب بهترین رنگ برای کت و شلوار شاید آسان به نظر برسد اما نیاز به توانایی در ترکیب کردن رنگ‌ها دارد.

کیف زنانه، کفش زنانه، کیف مردانه و کفش مردانه همگی جزئی از مد و ساختن استایل مناسب هستند که باید برای داشتن ظاهری شیک و رسمی تمامی اصول مربوط به تطبیق رنگ‌ها را رعایت کرد.